„Csodafriss” Vízesés a dzsungelben (Közösségépítő kalandozások a víz nyomában)

Információk
Letölthető tartalom:
Leírás

Pedagógiai cél:
A vízkereső kalandtúra során a gyerekek olyan helyzeteket éljenek meg, melyekben tanulják az helyes érzelmi kommunikációt egymás között, önkifejezést, egymásra figyelést, segítőkészséget, konfliktuskezelést, egymás elfogadását, együttműködés alappilléreit. Komplex módon fejlesztésre kerüljön az érzelmi intelligencia.
Tanuljanak a víz, mint lételemünk fontosságáról, élettani hatásairól, környezetvédelmi aspektusairól.

Téma: A víz
Korcsoport: 1. osztály
Létszám: 26

Időkeretek: 3 nap 12 óra

Anyagok, eszközök: hátizsák (kellékek), nudli, kötelek, texek, rajzlap, rajzdoboz, kristályok, krepppapír, licra anyagú gyűrű játék, mini labdák, colostok

Források: Bányai Sándor Élmény pedagógiai képzés, (alap és haladó)
Besnyi Szabolcs 100 játék képzés,